SELAMAT DATANG KE BLOG MRFUIYOO

Saturday 11 August 2012

Carta Top 10 Lagu-Lagu Kekasih

Assalamualaikum hai kawan2, di Indonesia banyak lagu2 yang berkisahkan tentang kecurangan pasangan kekasih. Hari ini saya nak buat carta top10  tentang lagu2 top di Indonesia. Anda mesti dengarkan semua lagu di bawah ini kerana dijamin anda mesti suka. Jom kita mulakan carta kita sekarang.

Nombor 9 : Keterlaluan nyanyian The Potters. Sedap Lagu ni mcm Harry Potters kan.hihihih



Nombor 8: Aisheteru ( Menunggu ) nyanyian Kumpulan Zivilia Band. Lagu ni saya suka dengar huhu.



Nombor 7: Suara KuBerharap nyanyian Kumpulan Hijau Daun. Lagu ni saya suka jugak dengar.



Nombor 6: Disaat Aku Mencintaimu nyanyian Kumpulan Dadali . Liriknya sungguh best best best.





Nombor 5: Rapuh nyanyian Opick. Lagu ini saya saya feeling bila tengok cite Tentang Dhia Tv3 huhuhu.



Nombor 4: Tuhan Jagakan Dia nyanyian Motif Band. Boleh tahan jugak lagu ni.huhu



Nombor 3 : Sudah Cukup Sudah nyanyian dari kumpulan Nirwana Band. Lagu ini sedang famous di Malaysia.huhu



Nombor 2Suka Sama Kamu nyanyian D'Bagindas . First time dengar mase jadi Dj Fuiyo Fm.huhuhu



Juara : Satu atau Dua nyanyian Gamma Band. Lagu nyanyian Band baharu ini saya jangka akan mendapat perhatian selepas ini.Sebab lirik die tu x boleh tahan.huhuhuh tragis... melodi pon best.



Bagaimana? Lagu mana yang anda suka? Hehe.. Peringatan, jangan curang kepada pasangan anda, dengar lagu curang takpe. Okelah, top2 lagu ini hari ini tiada kena mengena dengan hidup saya kalau adee pon sikit kot hahaha. Sekadar suka-suka sahaja. 

P/s: Lagu band indon best lerrr

2 comments:

kzul said...

the potter's temani masa tua pun best gak

aliff zuli said...

terima kaseh



Zulfan 2012. Powered by Blogger.